[Ossm-members] Re: Листа за локализацијлокализација

Томислав Марковски tome at users.ossm.org.mk
Wed Nov 3 18:36:45 UTC 2004

On сре, 2004-11-03 at 13:55, novica at bagra.org wrote:

> Епа јас више не учествувам во дискусии за локализација. Кој
> кур мора да следам уште една листа? После да не се направи
> посебна за граматика и посебна за правопис? Што цело време
> нешто се формализира. Што врска има ако тука правиме муабет
> за локализација. Како тука богзнае што да се прави муабет,
> па тој за локализација делува загадувачки. Глупости.

Бунтовник без причина. Листава ја следат многу луѓе кои и не се баш
заинтересирани за сите овие, за нив тупаџиски муабети околу
локализација. Нема потреба од вакви остри коментари. Следење на ушта
една листа не е никаков проблем, кога веќе сите пратиме по минимум едно
10-тина листи.
И јас лично сметам дека треба да има едно централно место за сето тоа со
сопствена намена. Сепак локализацијата е најголемиот заеднички проект на
нашава заедница.

Поздрав