[Ossm-members] Re: припрема за ( превод =?utf-8?b?INC90LA=?=) firefox 1.0?

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Sat Nov 6 14:49:41 UTC 2004

> Понатаму, мене не ми успеа во домашни услови да направам .jar што ќе
> работи. Така преводите ќе ги треба да ги пратам до луѓето од Мозила, а вака
> ден-два пред 1.0 не знам дали ќе бидат во можност да се ебаваат со нашава
> локализација.

до 9 ноември веројатно нема шанси да добиеш псоебен третман од нив, но после
9-ти/10-ти треба да ги стегнеш.

Ако претпоставиме дека за месец дена многу е можно да има и 1.0.1 не е лошо
барем до тогаш да биде готов преводот.

--
дамјан

Failure is not an option. It comes bundled with your Microsoft product.