[Ossm-members] Пиратскиот „Виндоус“ и натаму царува во Македони�а

Jovan Kostovski chombe at elfasko.org.mk
Wed Nov 10 11:01:07 UTC 2004

Ova e navistina interesno...
Moze da potegneme i nie nekoja akcija
deka imame legalno resenie za softverot.
Namesto da se plakjaat stotici dolari,
da se koristi sloboden softver.
Ova bi bilo motiv povekje da se angazirame
poseriozno okolu lokalizacijata i da izlezeme so
nekakva mk distribucija pred da bide zavrsen
prevodot na M$.

Samo me plasi deka ko sto trgnalo advokatcevo
vo makedonija ke go zastitat i legaliziraat
i Slobodniot softver (sto vika Stallman "ako
zakonite vo vasata drzava go dozvoluvaat toa") :-)

Toa so licenciranje na bazite na podatoci e najgolemata
glupost sto sum ja cul.
A vo slucaj toa da se sluci koga nekoj kje me prasa kako
se vikam i koga sum roden kje mu naplatam ;)

POZDRAV, Chombe