[Ossm-members] Проблеми во Mandrake 10.1

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Mon Nov 15 12:53:13 UTC 2004

> Здраво

здраво, кога пишуваш нова порака, т.е. започнуваш разговор на нова тема, не
притискај "reply", пошто сега твојава порака е вo нишка со други сосема
не-поврзани пораки.

> Пред некој ден го инсталирав Mandrake 10.1 и по самото инсталирање
> веднаш се јави овој проблем:
> Прво од www.linuxant.com ги спуштив бесплатните драјвери (ограничени до
> 14,4kb/s) за модемот а после од www.mandrake.co.yu некој пач кој ја
> отстранува ограниченоста.Ги инсталирав без никаков проблем и се
> конектирав и се беше супер.И сега после секое ребутирање kppp ми кажува
> дека не може да го отвори /dev/modem  па морам повторно да ги
> реинсталирам драјверите после секое ново бутирање.

не знам точно како си ги инсталирал драјверите... меѓутоа најверојатно
проблемот ти е дека драјверите треба да се вчитаат при секое boot-ирање, а
тоа не си го направил така да биде?

--
дамјан

Tagline generated by 'gensig' mail-client-independent .signature generator.
Get your copy at http://www.geeks.com/~robf/gensig/