[Ossm-members] nacionalna IT strategija

Gjoko Jovanovski zlochko at on.net.mk
Thu Nov 18 14:02:48 UTC 2004

|Хмм, а Total Return of Investment?
|Return of Investment на слободен софтвер во образованието е непроценливо,
|бесценето.
|
|ИТ стратегијата не може да се занимава со TCO, туку да ги утврди важните
|рамки
|во кои другите институции ќе разгледуваат каков софтвер ќе
|користат/развиваат/подржуваат.
|Тие рамки се однесуваат на стандардите кои МОРА да се почитуваат и
|технологии со потенцијал за локален развој кои треба да се подржуваат.

Се согласувам... и така повторно доаѓаме до members only проблемот. Пошто не
можеме да најдеме картичка, а и никој нема да сака да даде, тогаш треба да
влеземе преку спореден влез. А тоа можеме да го направиме на 2 начини (во
тој совет како што гледам членовите можат да се поделат грубо на исто толку
делови):
1. Да убедуваме државни институции дека ОО е поарна веријанта. Оваа битка
колку што гледам ја изгубивме; или
2. Да направиме притисок приватните компании да ги застапуваат интересите на
ОССМ во тој совет. Ама и тоа е проблем. Илустрација: единствениот (колку што
јас знам) овластен диструбутер за SuSE во Македонија - Неоком, пред 2 месеци
на лагер имаше само SuSE 7.x верзија. :)) Меѓу другото истата таа компанија
е еден од најголемите ако не и најголемиот профитер од договорот меѓу нашата
влада и MS. :)))
Дали се работи за ограничување во размислувањата на компаниите, немање
доволно ресурси (вклучително и знаење), мањак на информации за тематиката,
одлука донесена по многу анализи, или пак едноставно: мрза - тоа не го знам.
Битно е дека не се заинтересирани. На пр: прашав јас кај мене зошто не
местат wireless... еден од техничките лица, инаку мој врсник ми рече: „Стари
сме ние за тоа!“. BTW... јас сум `78. :)))))

Е ај сеа... некоја друга идеја?

Злочко.