[Ossm-members] Re: Сигурност

Томислав Марковски tome at users.ossm.org.mk
Fri Nov 19 06:16:22 UTC 2004

On чет, 2004-11-18 at 23:49 +0100, Georgi Stanojevski wrote:

> Не ти држи ни тебе ни на Филип муабетот. Која е поентата да ги играш
> затворените игри на отворен/слободен оперативен систем?

Кога би имало верзии на сите игри за Линукс, тогаш луѓето би ги купувале
без проблем, типична цена на секоја игра е околу $30-40. Тоа е смешна
сума во споредба со цената на некој софтвер. Мене лично ич не ми смета
да користам игри (затворен софтвер) на Линукс. Игрити се забава,
задоволство, а секое задоволство се плаќа. Софтверот е потреба и секогаш
може да бираш дали сакаш да користиш Lookout или Thunderbird. Но не
можеш да одбереш помеѓу Half Life 2 и некоја low class fps.
Игрите се сепак, една друга димензија.