[Ossm-members] Сигурност

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Fri Nov 19 09:50:10 UTC 2004

Филип ЌЕ ТЕ МОЛАМ, да не стискаш на reply кога започнуваш нова нишка на
разговор, ТЕ МОЛАМ.

> http://news.zdnet.com/2100-1009_22-5453203.html
>
> Се отвара ли ново поле на е-војување? Со колку ли филтри или анти-ова,она
> ќе треба да бидеме снабдени за 5 години?
>
> Што Линукс може да направи во врска со секојдневните сигурносни закани,
> дали корисниците на Линукс се доволно заштитени? Ќе ми каже ли некој
> колкаво нивото на безбедност кое го нуди Линукс?

Линукс не може да понуди ништо за „заканата“ која ја спомнуваат во текстот на
ZdNET. Се работи за phishing и scam, нешто што постоело и пред интернет и
mail (само сега интернетот ги прави поефикасни scam-ерите) и што има врска
единствено со глупоста (или ај, лековерноста) на луѓето.

> Колку што знам, сите вируси, тројански коњи, Spyware и црви ги
> искористуваат сигурносните дупки на Windows. Зошто ова не се земе како
> аргумент при презентацијата на Линукс како слободна и добро заштитена
> алтернатива.

Linux има многу подобра сигуруносна архитектура од windows-от, а да не збориме
што и понатаму се подобрува (SE linux, CPRM и сл.) ... меѓутоа луѓето
генерално не го рабираат прашањето на сигурност, и да му кажеш на некого
„инсталирај Linux и не мора да размислуваш за сигурност“ е мнооогу лошо,
затоа што после тоа пак ќе ги игнорира сите security issues.

Или како што викаат експертите „security is a journey, not a destination“.

Јес да јас се чуствувам многу посигурно на Linux, од многу проста причина,
точно знам што се случува на мојот компјутер.

--
дамјан

                  Weird enough for government work.