[Ossm-members] Сигурност

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Mon Nov 22 16:02:49 UTC 2004

> За домашна употреба Windows ќе биде супериорен во следниве 10 години
> најмалку. Користам линукс како примарен систем скоро десетина години, и
> недостатокот на апликации е непремостива пречка. Ма какви игри, ОпенОфис
> (Офис пакетот е најбитната апликација на еден десктоп систем) е срање ту
> бигин вит. На секое второ користење наоѓам по некој баг. Сега сигурно ќе
> се појави некој што ќе каже дека сум требал да направам bugzilla внес и
> багот ќе бил исправен. Хмм, тоа е се во ред, само што не е моја работа,
> ниту пак на кутриот 50годишник кој што смогнал сили да инсталира линукс
> [...]

кутриот 50 годишник нема да инсталира ни windows ни Linux... и од некаде ќе
добива support и за Linux и за Windows...

што се однесува до Office програмите.. една предност е што во Linux имаш 3
Office пакети со различни можности и сите се активно одржувани...
Конкретно, од мое искуство, не гледам дека MS office нешто посебно и помага на
мајка ми, во однос на Abiword кој е поедноставен и има баш тоа што и треба...

--
дамјан

A: Because it reverses the logical flow of converstion.
Q: Why is top posting frowned upon?