[Ossm-members] Сигурност

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Mon Nov 22 16:31:22 UTC 2004

> Што и фали на сигурносната архитектура на windows-от? Што се мене тиче
> Windows 2000 е феноменален во тој поглед.

тогаш можеби знаеш нешто што јас незнам...
што се мене тиче, сигурноста на windows-ите е срање, а нешто помалку срање е
кај Linux, па нешто подобро од тоа е OpenBSD... mainstream компјутерската
индустрија е сеуште далеку од создавање на вистински сигурни системи.

Инаку конкретно за windows-от, главни придонеситeли за неговата несигурност:
комплексност на системот, не постоење на peer-review, развој прилично
игнорантен према прашањата на сигурност и на крај лоши default подесувања.

не знам до кога важеше ова, но пробај, како обичен user асоцирај ги .txt
датотеките да се отвараат со c:\myexplooit.bat ... следниот пат кога
администраторот ќе отвори .txt датотека... you're in... its that simple.

--
дамјан

            The dark ages were caused by the Y1K problem.