[Ossm-members] Сигурност

Viktor Vojnovski sparks at on.net.mk
Mon Nov 22 17:19:30 UTC 2004

Дамјан se proiznese na 22.11.2004 14:31:

> тогаш можеби знаеш нешто што јас незнам...
> што се мене тиче, сигурноста на windows-ите е срање, а нешто помалку срање е
> кај Linux, па нешто подобро од тоа е OpenBSD... mainstream компјутерската

Е ова сакав да го чујам. Колку мислиш дека му значи на просечниот
корисник тоа нешто помалку срање? A tad bit better методот неможе да се
прогура како успешна маркетинг стратегија. И да, под просечен корисник
подразбираме мали и средни компании. На домашниот корисник сигурноста му
значи колку што му значи мачката на бившата девојка..

--
Viktor [sparks et on tochka net tochka mk]

"Daj bidi originalen:)" - Oli