[Ossm-members] Re: MK Linux Portal

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Mon Nov 22 18:34:12 UTC 2004

Новица Наков напиша:

>Зоран Димовски напиша:

>Не чекам на преводите на Mandrake. Очигледно не ја разбра мојата порака. Мојот
>коментар за твојот превод на Mandrake е ист со твојот коментар на пораката на
>Уфо во која што тој објаснува зошто е заглавена работата со linux.net.mk.

Сега дали е ист тое е веќе дискутабилно :)

>Значи (повторувам и подобјаснувам) во таа смисла јас можев да ти речам: „Еј
>Зоки, зошто ти е преводот 82%, а не е 100%, ќе го правиш или не, или што
>било“. Ваквиот мој коментар логично нема да биде продуктивен (дури може да
>биде контра-продуктивен, а во случај да не го разбереш, како што не ја разбра
>мојата претходна порака -- и ќе се налутиш). Затоа твојот коментар кон Уфо не
>беше на место.

Мош и да не беше, ама удри ми фино лепо културен КАПАК а не да се фаќаш
за некои работи. Ама еве бидело.

>Цитирано од твојата порака, обрати внимание на зборовите меѓу две ѕвездички:

Не сум бил информиран дека мора да се пишува на листата исклучиво
литературно. Ако е така нека потврде некој.

>Муабетот нема врска со непристојни зборови,

епа нели јас користам жаргони, ти непристојни зборови, некој сосема
други ова и ова, итн итн
btw јас не користам жаргони јас само си пишувам на мојот дијалект,
бидејќи сметам дека ја имам таа СЛОБОДА. :)

> а за преводите на KDE можеме на
>mkde листата да правиме муабет.

Тоа е веќе завршено, нема што да се прави муабет и тоа е тоа.

>Се на се, жал ми е што се испровоцира од мојата порака, но сега барем од прва
>рака можеш да увидиш како се чувствуваат другите луѓе кои работат нешто
>друго, а за кое ти сакашe да судиш.

Упс, ама изгледа дека јас не судам ама баш на никој. Имаше дадено
коментар а не „пресуда“.

>Биди добар и продолжи со добрата работа. (И гледај каде има смајлија во
>пораките.)

Е тоа не го видов поради еден параграф погоре ама нема врска. Него ако
јас не ги гледам смешковците изгледа дека и друг не ги гледа.
Види ја мојата повратна порака на ufo и види дали има еден смешко еве
ваков :)  (хихи мала шала).
Овој муабет нема никаде да не одведе ама како и да е понегокаш мора да
си даваме критики околу нашата работа.
Но од една страна и лутината може да резултира со продуктивна работа
како на пр. си кажав во себе „е сега Новица ќе виде колку време ќе ме
чека за Mandrake“ :) :)   Мала нервоза и фрустрација ништо друго.
Поздрав  Зоки.