[Ossm-members] Re: Сигурност

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Mon Nov 22 19:03:38 UTC 2004

На 22 ное 2004 (понеделник), Viktor Vojnovski напиша:

> (Офис пакетот е најбитната апликација на еден десктоп систем) е срање ту
> бигин вит. На секое второ користење наоѓам по некој баг. Сега сигурно ќе
> се појави некој што ќе каже дека сум требал да направам bugzilla внес и

Да точно OpenOffice ти ја дава можноста да ги поправиш грешките кои не
треба да се таму.

OpenOffice е бесплатен а тие грешки во секоја следна верзија се помалку ги има.
А и кога во OpenOffice нема да наоѓаш секое второ пуштање грешки тој ќе биде
бесплатен.

Во секој случај работа на избор и приоритети. Mене не ми е јасно зашто си зачленет
на листава.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!