[Ossm-members] Re: Сигурност

Viktor Vojnovski sparks at on.net.mk
Mon Nov 22 20:55:40 UTC 2004

Georgi Stanojevski se proiznese na 22.11.2004 17:03:

> Да точно OpenOffice ти ја дава можноста да ги поправиш грешките кои не
> треба да се таму.

:) Ова ќе му го кажеш на потенцијалниот корисник кога ќе ти го каже ова?
Стандарден одговор на опен сорс заедницата.
ОСорс: Нашиот софтвер е најбољи, бесплатен е и поедноставен.
Корисник: Ама неможам да го направам ова со него.
ОС: Да, ама затоа е 0.7 верзија
К: И плус се руши на секои 10 минути.
ОС: ТРОЛ! Ако не ти се свиѓа земи напиши печ...

> Во секој случај работа на избор и приоритети. Mене не ми е јасно зашто си зачленет
> на листава.

Иако најверојатно не звучам така, на листава сум оти мислам дека
отворените лиценци се д веј ту гоу. Битно е да се сфати дека не е се
така розово во опенсорс светот (види погоре) и внимателно да се
потенцираат добрите елементи, а во исто време да се супресираат лошите.
И затоа што сакам да бидам информиран за сето она што се случува во
ОССМ, и можеби да најдам некое поле каде што би можел да помогнам.
И да, околу новите луѓе и запознавањето :) http://twins.ii.edu.mk/viktor

--
Viktor [sparks et on tochka net tochka mk]

"Daj bidi originalen:)" - Oli