[Ossm-members] Re: Проблеми во Mandrake 10.1

KNaum knaum666 at on.net.mk
Mon Nov 22 22:16:35 UTC 2004

Дамјан wrote:

>мислам дека повеќето изгубија мотивација после оваа твоја изјава
>„Ме мрзеше да ја пишувам адресата на меилинг листата :)“

Абе незнам што да ви речам.Наместо да си помогнуваме еден на друг со цел
ширење на слободниот софтвер вие по два месеци водите бесцелни дискусии
за преводите (како бил правилен прводот за овај,онај збор) и на крај
ништо не излегува. Ама то е...

--
"The bird fights its way out of the egg. The egg is the world. Who would be born first must destroy a world. The bird flies to God. That God's name is Abraxas"