[Ossm-members] Re: Сигурност

Viktor Vojnovski sparks at on.net.mk
Tue Nov 23 18:16:18 UTC 2004

Новица Наков se proiznese na 23.11.2004 15:26:

> Што ќе напишеш еден стереотип и наеднаш си во право и мислиш дека си направил
> поента? Каков одговор дава MS support центарот на BSOD?

Кога последен пат си видел BSOD? :) Каков одговор ми имаат мене дадено
девелоперите на thunderbird на барањето за додавање на полиња за ден на
раѓање во адрес букот? Поднесено пред година ипол. Како што елаборирав
порано, сејм шит.

--
Viktor [sparks et on tochka net tochka mk]

"Daj bidi originalen:)" - Oli