[Ossm-members] Re: Сигурност

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Tue Nov 23 20:22:19 UTC 2004

> Кога последен пат си видел BSOD? :)

Јас го гледам прилично често на еден сервер тука на работа, so what.
Дискусијава не гледам каде води.
Слободниот софтвер ти дава такви можности што се незамисливи во
не-слободниот-софтвер свет.

> Каков одговор ми имаат мене дадено девелоперите на thunderbird на барањето
> за додавање на полиња за ден на раѓање во адрес букот? Поднесено пред година
> ипол. Како што елаборирав порано, сејм шит.

далеку од сејм шит, ако ти зависеше работата од адресбукот, ќе платеше некој
да ти го имплементира тоа што ти треба, good luck да го добиеш тоа од
OutLook. Нормално тебе не ти зависи работата од адресбукот туку само сакаш да
мрчиш, нели.

--
дамјан

      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.