[Ossm-members] Re: Сигурност

Viktor Vojnovski sparks at on.net.mk
Wed Nov 24 11:04:55 UTC 2004

Дамјан se proiznese na 23.11.2004 18:22:

> Дискусијава не гледам каде води.

Мене ми е многу корисна за испитување на сите просераванки што може
некој да (ми) ги даде додека му објаснувам зошто СС е боља варијанта.

> Слободниот софтвер ти дава такви можности што се незамисливи во
> не-слободниот-софтвер свет.

Се слагам.

> далеку од сејм шит, ако ти зависеше работата од адресбукот, ќе платеше некој
> да ти го имплементира тоа што ти треба, good luck да го добиеш тоа од
> OutLook. Нормално тебе не ти зависи работата од адресбукот туку само сакаш да
> мрчиш, нели.

Чекај, а нели беа бесплатни овие оупен сорс програми или како ги викате?
Од кај па сега ја да плаќам. Па уште на кого, кога не се разбирам уопште
у овие компјутери. Не не, ќе си останам јас на овој виндоуз што го имам.
Ако ми дојде инспекција, имам братучед у општина, он ќе ми среди....

--
Viktor [sparks et on tochka net tochka mk]

"Daj bidi originalen:)" - Oli