[Ossm-members] Re: Сигурност

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Wed Nov 24 13:10:51 UTC 2004

> Чекај, а нели беа бесплатни овие оупен сорс програми или како ги викате?
> Од кај па сега ја да плаќам.

СЛОБОДЕН.. кој, било кога, рекол бесплатен.... џиз.. џабе ли имаме два збора
цената ја утврдува слободниот пазар

> Па уште на кого, кога не се разбирам уопште у овие компјутери.

www.rentacoder.com :)
ако не се разбираш во компјутери обично не ни знаеш што ти фали.. му се жалиш
на тој што ти дава support.. он може да ти предложи што е тоа што ти фали, и
начини како да го добиеш тоа.

> Не не, ќе си останам јас на овој виндоуз што го имам.
> Ако ми дојде инспекција, имам братучед у општина, он ќе ми среди....

он ќе ти среди windows-от да не те шпиунира? да не фаќа вируси?

--
дамјан

"The moment you commit and quit holding back, all sorts of unforseen
incidents, meetings and material assistance will rise up to help you.
The simple act of commitment is a powerful magnet for help." -- Napoleon