[Ossm-members] Prevod

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Nov 24 11:41:31 UTC 2004

Томислав Марковски wrote:

> Не знам колку ќе ти бидам од помош, ова се само нафрлени мисли:
> Resolve - реши, разреши, пронајди

точно, но без пронајди :)

> Socket/stream error - грешка во преносот, комуникацијата
> Host no longer hosted - хостот веќе не постои, хостот веќе не се оддржува

и ова е точно ама томе ти знаеш дека моето мислење за host е компјутер.
Така да сите што преведувате пробајте во контекстот на преводот дали
одговара компјутер и кажете.
Лично до сега што сум сретнал компјутер е многу по прилагодлив превод од
хост или домаќин.
Вака предлагам затоа што мислам дека корисниците полесно ќе сватат што е
поентата на реченицата а и мислам дека е поправилно.

> Invalid realm - Невалиден, неправилен домен (област)

и ова е точно - до крај :)