[Ossm-members] Re: Сигурност

Viktor Vojnovski sparks at on.net.mk
Wed Nov 24 13:38:21 UTC 2004

Дамјан se proiznese na 24.11.2004 11:10:

> СЛОБОДЕН.. кој, било кога, рекол бесплатен.... џиз.. џабе ли имаме два збора
> цената ја утврдува слободниот пазар

Од сајтот на Малина:

Заштеда на средства преку користење на слободен, а со тоа и бесплатен
софтвер.

Од сајтот на ОССМ:

Слободен софтвер Македонија (OССМ) дојде на идеја да ја искористи
маркетинг кампањата на Микрософт (која собра многу луѓе од ИТ
индустријата на едно место) во свои цели, и за време на конференцијата
„Визија“ да им демонстрира дека софтверот може да биде и легален и
бесплатен.

Oд сајтот на Багра:

Се започна еден ден во месец јуни кога Златко и Баже почнаа да ни
шиткаат слободен (читај бесплатен) софтвер. :)

Сето ова од сајтови кои се длабоко инволвирани во Опен Сорс движењето.

> ако не се разбираш во компјутери обично не ни знаеш што ти фали.. му се жалиш
> на тој што ти дава support.. он може да ти предложи што е тоа што ти фали, и
> начини како да го добиеш тоа.

Тоа е се во ред, ама во нашата реалност не оди тоа така. Paid tech/IT
support е непозната категорија.. Комшијата е првиот и најчесто главниот
извор на препораки.

> он ќе ти среди windows-от да не те шпиунира? да не фаќа вируси?

Фер поента.

--
Viktor [sparks et on tochka net tochka mk]

"Daj bidi originalen:)" - Oli