[Ossm-members] Re: Сигурност

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Wed Nov 24 13:48:30 UTC 2004

> [...]
> софтвер.
>
> Од сајтот на ОССМ:
>
> Слободен софтвер Македонија (OССМ) дојде на идеја да ја искористи
> маркетинг кампањата на Микрософт (која собра многу луѓе од ИТ
> индустријата на едно место) во свои цели, и за време на конференцијата
> „Визија“ да им демонстрира дека софтверот може да биде и легален и
> бесплатен.
>
> Oд сајтот на Багра:
>
> Се започна еден ден во месец јуни кога Златко и Баже почнаа да ни
> шиткаат слободен (читај бесплатен) софтвер. :)

Значи, guess what, во некои случаи слободниот пазар одлучил дека слободниот
софтвер *може* да биде и бесплатен.... тоа не значи дека *мора* да биде во
сите ситуации.

> Тоа е се во ред, ама во нашата реалност не оди тоа така. Paid tech/IT
> support е непозната категорија.. Комшијата е првиот и најчесто главниот
> извор на препораки.

Без community нигде не се стигнува - точно.
Иначе не реков јас paid support... комшијата ти дава support затоа што е добар
човек.

--
дамјан

              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.