[Ossm-members] Re: Сигурност

Viktor Vojnovski sparks at on.net.mk
Wed Nov 24 13:48:51 UTC 2004

Дамјан se proiznese na 24.11.2004 11:48:

> Значи, guess what, во некои случаи слободниот пазар одлучил дека слободниот
> софтвер *може* да биде и бесплатен.... тоа не значи дека *мора* да биде во
> сите ситуации.

Уште еднаш, ова напишаново подоле тебе ти изгледа како *може* или
*мора*? ... :) Мене ми изгледа на импликација.

Од сајтот на Малина:

Заштеда на средства преку користење на слободен, а со тоа и бесплатен
софтвер.

> комшијата ти дава support затоа што е добар човек.

Не ги знаеш ти моите комшии :)))

--
Viktor [sparks et on tochka net tochka mk]

"Daj bidi originalen:)" - Oli