[Ossm-members] Re: Сигурност

Viktor Vojnovski sparks at on.net.mk
Wed Nov 24 14:06:29 UTC 2004

Томислав Марковски se proiznese na 24.11.2004 12:01:

> Виктор, јасно ни е што сакаш да докажеш, не се фаќај за ситница.
> http://www.gnu.org/ <--- прочитај сам на што се мисли

Ја знам ГПЛ лиценцата и на што се однесува. Со сите овие претходни
инаетења (во право е Дамјан) сакав да докажам дека *бесплатен* како збор
има да направи многу поголем впечаток врз потенцијалниот корисник
отколку фактот дека е *слободен*, сакале ние или не. Можеме до бесвест
да му ги објаснуваме црните заговори на мајкрософт и лудите
социјални/економски придобивки од слободниот софтвер, ама она
*бесплатно* е тоа што ќе му се закова во мозокот. Видовте и сами по
сајтовите..

--
Viktor [sparks et on tochka net tochka mk]

"Daj bidi originalen:)" - Oli