[Ossm-members] Re: Re: � Mandrake 10.1

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Thu Nov 25 12:42:00 UTC 2004

KNaum wrote:

> За разлика од тебе јас не им плаќам на дебилите од конексант за да ми
> дадат драјвери кога веќе сум платил за модемот.

Е ако де браво за тебе. Да ти купам чоколадо сега?

> А ако е така зошто ти воопшто си зачленат на листава.

Што те тебе тоа интересира.

> За да пропагираш затворен софтвер и да им правиш реклама на линуксант?
> :-)

Абе ми платија некоја пара да им удрам една реклама во држава што е
многу економски развиена и можат да заработат милиони долари од нивните
драјвери.
Како прво ти пајачеш цело време на листата за твојот модем и дека никој
не ти дава решение. Ете јас имав, не сакав да го спомнам ама како што
гледам ти ТОЛКУ МНОГУ сакаше да ти проработи модемот па си викам ајде
нека е.
Поздрав Зоки.