[Ossm-members] Linuxant драјвери (was: Re: Re: � Mandrake 10.1)

Darko Spasovski darkos at mt.net.mk
Thu Nov 25 17:33:42 UTC 2004

KNaum wrote:

> Незнам точно да ти кажам бидејќи компјутеров ми е поклон и не ја знам
> точната сума ама како што гледам од каталози внатрешните модеми се
> околу 20 евра(а можи и помалку), ако толку те интересира :-)

https://www.linuxant.com/store/faq.php

Според FAQ-от Linuxant и Conexant се два потполно различни ентитета,
првите независни developeri, а вториве производители на конкретниот
хардверски чипсет. Што значи дека во целава приказна на Conexant му се
дало 20 евра за "модемот", а на Linuxant $15. Крајната сума е цирка 30
евра - што значи дека Зоран поминал поефтино отколку да купи "класичен"
сериски модем (кој чини околу 50-ина евра).

Според тоа, што е проблемот? Тоа што платил $15 на луѓе кои се искршиле
од работа за да го направат драјверот? (пишување на драјвер за winmodem
воопшто не е тривијална работа - ѕирни го linmodems проектот на
http://www.linmodems.org/).

Дарко С.