[Ossm-members] Linuxant драјвери (was: Re: Re: Mandrake 10.1)

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Thu Nov 25 18:11:05 UTC 2004

On Thursday 25 November 2004 18:33, Darko Spasovski wrote:

> https://www.linuxant.com/store/faq.php
>
> Според FAQ-от Linuxant и Conexant се два потполно различни ентитета,
> првите независни developeri, а вториве производители на конкретниот
> хардверски чипсет. Што значи дека во целава приказна на Conexant му се
> дало 20 евра за "модемот", а на Linuxant $15. Крајната сума е цирка 30
> евра - што значи дека Зоран поминал поефтино отколку да купи "класичен"
> сериски модем (кој чини околу 50-ина евра).
>
> Според тоа, што е проблемот? Тоа што платил $15 на луѓе кои се искршиле
> од работа за да го направат драјверот? (пишување на драјвер за winmodem
> [...]

Дали се искршиле од работа, тоа е посебна дискусија, оти прво управувачот
(драјверот) беше со полу отворен код, па потоа откако еден куп луѓе им
помогнаа да се исчисти од бубачки (дебагира), решија да го затворат. Башка,
управувачот (драјверот) е така направен да го ЛАЖЕ кернелот за сопствената
лиценца.(1)
Второ, како тоа три други производители (2) можат да нудат (не слободни ама)
бесплатни управувачи (драјвери:) за симнување. Барем јас можам да тврдам дека
интеловиот модем 536ep е (скоро) одличен, бидејќи го имам дома (а го купив
специјално затоа што работеше под Линукс). После испадна дека и Моторола
решила да направи управувачи (за мојот стар модем sm56).
Така што, КНаум, ако компјутерот ти го поклониле сосе модем, тоа е тоа, а ако
сам си го купувал модемот, си требало да обрнеш внимание ШТО купуваш.

Поздрав Боби

Р.Ѕ. Не, ова не е реклама на ниедна фирма!

(1)	http://www.uwsg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0404.3/0323.html
	http://www.uwsg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0404.3/0388.html
	http://www.linuxant.com/pipermail/hcflinux/2004q2/001142.html

(2)	http://developer.intel.com/design/modems/support/drivers.htm