[Ossm-members] Linuxant драјвери

KNaum knaum666 at on.net.mk
Thu Nov 25 21:38:04 UTC 2004

Darko Spasovski wrote:

> https://www.linuxant.com/store/faq.php
>
> Според FAQ-от Linuxant и Conexant се два потполно различни ентитета,
> првите независни developeri, а вториве производители на конкретниот
> хардверски чипсет. Што значи дека во целава приказна на Conexant му се
> дало 20 евра за "модемот", а на Linuxant $15. Крајната сума е цирка 30
> евра - што значи дека Зоран поминал поефтино отколку да купи
> "класичен" сериски модем (кој чини околу 50-ина евра).

20евра+15евра=35евра :-)

> Според тоа, што е проблемот? Тоа што платил $15 на луѓе кои се
> искршиле од работа за да го направат драјверот? (пишување на драјвер
> за winmodem воопшто не е тривијална работа - ѕирни го linmodems
> проектот на http://www.linmodems.org/).
>
> Дарко С.

За тоа колку се искршиле од работа ме заболе *****. Како тоа windows
корисниците да добиваат бесплатни драјвери, а ние корисниците на линукс
да плаќаме по 15$ !!! Глупости!!!

--
"The bird fights its way out of the egg. The egg is the world. Who would be born first must destroy a world. The bird flies to God. That God's name is Abraxas"