[Ossm-members] поговорка

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Thu Nov 25 19:01:36 UTC 2004

Q: .... doesn't work!
A: Look buddy, doesn't work is an ambiguous statement. Does it sit on the
couch all day?  Does it want more money?  Does it waste its time on IRC all
day long?  Please be specific!  Define 'it' and what it isn't doing.

:) ова го кажува bot-от на #kernelnewbies at irc.oftc.net

Сега за КНаум:
кога бараш помош треба да бидеш прецизен, да кажеш што си пробал, што не
работело, во детали... што кажува во log-овите и сл ... тука сигурно има луѓе
што можат да ти помогнат, а можеби и ќе сакаат...
МЕЃУТОА, кога ќе речеш „ме мрзеше да направам еден обичен copy-paste и затоа
ќе ја заебам архивата на листата, ќе ги заебам сите што учествуваа во
претходната дискусија, ќе ги заебам кога некогаш ќе треба да ја побараат оваа
дискусија, нема да почитувам некои утврдени културни норми на групата ... и
сега бидете фини со мене“ стварно си го бараш.. Инаку баш се спремав да ти
кажам кои чекори да ги направиш за да утврдиме каде точно е проблемот, со тоа
„ме мрзеше“ (обичен copy-paste) ми прати порака дека само твоето време е
важно на светов, а останатите се бедни црви на планетава кои се тука само да
ги решаваат твоите проблеми.
Ова не го пишувам само за тебе лично, туку и за другите луѓе на листава...
пред да поставите прашање, барем потрудете се да размислите за начинот како
ќе го поставите, за да ви се зголеми можноста за квалитетен и брз одговор.
Размислете да им ја олесните работата на потенцијалните одговарачи со тоа што
ќе ги следите нормите на културно однесување.

Што се однесува за модемот  .... во една следна порака.

--
дамјан

In theory, there is no difference between theory and practice.
         But, in practice, there is.