[Ossm-members] поговорка

KNaum knaum666 at on.net.mk
Thu Nov 25 21:05:07 UTC 2004

Дамјан wrote:

>Q: .... doesn't work!
>A: Look buddy, doesn't work is an ambiguous statement. Does it sit on the
>couch all day?  Does it want more money?  Does it waste its time on IRC all
>day long?  Please be specific!  Define 'it' and what it isn't doing.
>
>:) ова го кажува bot-от на #kernelnewbies at irc.oftc.net
>
>Сега за КНаум:
>кога бараш помош треба да бидеш прецизен, да кажеш што си пробал, што не
>работело, во детали... што кажува во log-овите и сл ... тука сигурно има луѓе
>што можат да ти помогнат, а можеби и ќе сакаат...
> [...]
Значи точно е тоа што го прочитав за какви личности се линуксашите
(барем 99% се такви освен двајца тројца на листава заедно со мене) ама
ај не кажувам зш одма ќе се наљутиш а пошто те знам дека си многу
паметен и интелегентен и најголем линуксаш во светов да не си ја барам
бељата. 8-)

ПС. Во првиот меил што го напишав мислам дека јасно објаснав во што е
проблемот.
И за тоа што ме мрзело вистина ме мрзеше ама не знаев дека пораката ќе
оди во нишката на која реплицирав бидејќи го сменав subject-от. O:-)

--
"The bird fights its way out of the egg. The egg is the world. Who would be born first must destroy a world. The bird flies to God. That God's name is Abraxas"