[Ossm-members] Prevedni slobodni programi za Windows

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sat Nov 27 19:50:59 UTC 2004

Прочитајте ја првата порака прво. :)

Во новата верзија на TheOpenCD лесно може да се додаваат и тргаат програми.
Инсталерот е преведен и за да направиме македонска верзија ни требаат да
видиме кои програми се преведени на македонски, дали има преведени билдови
за windows и ако нема како се прават.
Вака пошто незнам кои се координатори точно, пријавете се прво и кажете
дали знаете како се префрла од англиски на македонски програмата која сте
ја превеле во Windows.

1. Abiword

    Знам дека е преведен и мислам Жаклина го преведуваше. Мак-Windows
верзија има на нивниот сајт или мора ние да правиме?

2. Audacity

    Ова има превод ама непамтам кој беше.

3. Firefox, Thunderbird, Mozilla

    Овде Новица е газда, ама знам имаше проблеми да го стави преводот на
новиве верзии, па уште за Windows(пошто очајно се измачив за 0.8)?
Има напредок?

4. Gimp

    Ова Владо(босс) го преведуваше. Windows верзија како се прави?

5. Openoffice

    Овде знам имаше превод и знам дека сега нема повеќе, пошто нема
заинтересирани да допреведет и избилдаат. Значи ќе си биде англиски.

6.
    Случајно некој од другиве програми што ќе идат на OpenCD да не се преведени.

7zip/      celestia/   gimp/       notepad2/    templates/    wesnoth/
abiword/   dia/        httrack/    openoffice/  thunderbird/
audacity/  filezilla/  info/       pdfcreator/  toolbars/
blender/   firefox/    lbreakout/  scite/       tuxpaint/
cdex/      gaim/       mozilla/    sokoban/     vnc/

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!