[Ossm-members] модем

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Sun Nov 28 16:11:15 UTC 2004

KNaum wrote:

> Проблемот ми е што после секое бутирање морам повторно да го
> инсталирам драјверот бидејќи kppp ми кажува дека неможе да го отвори
> /dev/modem. Според lsmod модулите се вчитуваат при бутирање.

За ова сеуште не сум сигурен како може да се реши.

> Истото ми се случува и со драјверите за графичката(Inno3D GeForce2).
> Кога ќе ги инсталирам го стартувам иксот и супер си оди. Е ама кога ќе
> ребутирам иксот не се стартува. Ми кажува нешто вака:
> Cannot initialize nvidia modules
> screen(s) found but non usable

Е сега дали имаш Mandrake 10.1 Community? Ако е е тој има нешто што
треба да се среди. Ако ја имаш оваа верзија на Мандрак кажи да ти пишам
подетално.
Доколку веќе X се подига и при секое рестартирање не се подига мислам
дека знам што е, па пробај вака:

во /etc/modules.conf додај го следново
          alias nvidia /dev/nvidia*

во /etc/X11/XF86config додај го следново во делот Device
          NvAGP "1"
          или пак само место еден 0.

Ова за во modules.conf може да го пробаш и за модемот.

Поздрав Зоки.