[Ossm-members] The Open CD (makedonski prevod)

Darko Nikolovski darkon at npk.com.mk
Mon Nov 29 09:08:18 UTC 2004

>Ако има некој желба(*) би замолил да го прочитате преводот и да кажете
>ако има некои проблеми(мора да има, ако ништо друго барем печатни грешки).

Иако 7-Zip е бесплатен, ја имате опците да се „регистрирате“ - ја имате опцијата

Одберете го видот на архивната датотека - ова некако делува ептен безвезе можеби треба архивиранта или да се најде некој посоодветен збор

Blender е напредена програма за моделирање на 3D, способна да произведува високо

квалитетни анимации, рендерирање, постпродукција, интерактивнa работа и пуштање.  - ова ич не разбирам што сакаш да кажеш со тоа пуштање?!?

рендерира и да го извезува готовиот продукт во пакет кој е помал од 10MB - ова звучи нешто како, можеш да направиш 3д објект,
ама после можеш да го користиш во софтверски пакети кои сеа помали од 10 мб. Ај пробај вака:
Blender е единствен пакет помал од 10 MB, која му дозволува на уметникот да моделира,
анимира, рендерира и да го извезува готовиот продукт.

корисничкиот прирачник за 2.3 Blender - Blender 2.3

како Мир и Интернационалната вселенска станица -  ова не е едно исто?

Dia е проста програма за векторско цртање, пригодна за многу типоВи - типови

однесувања на трансферот како што е лимитирање на брзината - однесување на преносот на датотеки како што е ограничување на брзината

Ве потикнува да прегледуваш интернет страници побрзо, посигурно и поефикасно - одлучи се за лице :)

користат алтернатвини сигурни прелистувачи како што е Firefox. - зборот алтернативни некако ич не ми се свиѓа во овој контекст. Ај пробај со вака:
користат други сигурни прелистувачи, како што е Firefox.

Gaim е клиент за брзи пораки - најди некој друг посоодветен збор, брзи пораки ?!?!? instant messaging

Сесија за IRC. Забележете го распоредот со јазичиња -  ова баш не сваќам што треба да значи, можеби вака:
IRC сесси, внимава на распоредот на јазичињата

и произведуваат комплексни композиции во висока резолуција за печатење. GIMP има
многу алатки за цртање and even produce complex high-resolution compositions for print.
The GIMP features a number of paint tools  - овде дефинитивно нешто не е во ред!!!

одинсталираат - овој збор не ми се свиѓа, можеби поарно е деинсталираат иако незнам дали е тоа воопшто македонски збор. може ли да се замени со отстранат?

Сега има повеќе од 50 ниво за да ве предизвикаат, и интегиран уредувач на ниво каде може да направите свои - нешто не ти е во ред со множината, ниво = нивоа, на двете места

Плавите топчиња може да поминуваат низ цигли како поминуваат од и во цврста форма - што?!?!?!

Скрши ја пониската бариера за да стигнете до обоените цигли - Скрешете ја ....

кога има обележување на синтаксата си боја - со боја

и целиот процес на снимаше - снимање

Кобинирање на цртање со рака и поставување готово сликички - готови сликички

е се разликува во од капмања во кампања - највероватно: од кампања до кампања

П.С. Направи едно search/replace за зборот праВи со прави, неколку пати го најдов како грешка па немаше смисла да ти ги истакнувам сите појавувања