[Ossm-members] модем

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Tue Nov 30 18:29:44 UTC 2004

> Проблемот ми е што после секое бутирање морам повторно да го инсталирам
> драјверот бидејќи kppp ми кажува дека неможе да го отвори /dev/modem.
> Според lsmod модулите се вчитуваат при бутирање.

<rant>зашто не сакаш да ти се помогне?</rant>

1. колку знам (немам таков модем па можда и не знам), за да работат тие
драјвери за модемот треба да биде стартано и едно програмче... hcfнешто или
сл. Стартано ли е? провери после инсталација и после reboot?

2. што е кај тебе /dev/modem? во документацијата за драјверот за модемот
пишува кој /dev/ttyнешто e. можеш тој device да го link-уваш како /dev/modem
или да го подесиш тој device во kppp.

не ти е вчитан nvidia модулот.

--
дамјан

           Intel: where Quality is job number 0.9998782345!