[Ossm-members] Re: subversion, cvs

Tomislav Markovski tome at users.ossm.org.mk
Fri Oct 1 13:13:10 UTC 2004

On Fri, 1 Oct 2004 13:54:28 +0200, Georgi Stanojevski
<georgis at unet.com.mk> wrote:

> Сакав да прашам зашто не cvs, ама Гугл ми рече дека иако за cvs има
> повеќе
> подршка subversion бил бољи. A зашто незнам, Томе да елаборираш?

Па, што знам, мене името subversion ми е поубаво. Но ти затоа што
subversion (понатаму „свн“) пополнува многу недостатоци кои се присутни
кај цвс, во поглед на зголемена сигурност, манипулација со датотеки,
верзионирање и сл. Се базира на апачи, т.е. работи во дует со апачи
(докажана технологија).

Тоа беше мој предлог, може и цвс да иде, дајте мислење. Мене ми е сеедно,
а со оглед на тоа дека во стандардна работна процедура се користат 3-4
команди, мислам дека на сите им е сеедно.

Поздрав