[Ossm-members] Logical Volume Manager (prevod?)

Томислав Марковски tome at users.ossm.org.mk
Mon Oct 4 19:33:05 UTC 2004

On Mon, 2004-10-04 at 20:01, Georgi Stanojevski wrote:
> Некој случајно да не знае да ме упати како би се превело

Пробај да најдеш нешто во преводот на Гном.
http://l10n-status.gnome.org/gnome-2.10/mk/index.html

Мислам дека во desktop имаше gnome-volume-manager... еве и линк (смени
во UTF-8):
http://l10n-status.gnome.org/gnome-2.10/PO/gnome-volume-manager.HEAD.mk.po

Колку што гледам јас, нема да ти помогне многу, но од она што се сеќавам
за време на преводите на федора и гном, на моменти го преведуваме како
„партиција“, иако не секогаш е тоа соодветно.
Во твојов случај можеби вака:

> - Volume

- Партиција

> - Logical Volume Groups

Групи на логички партиции (малку нејасно, зависи од контекстот)

> - This is the Logical Volume Manager configuration menu.

- Ова е менито за конфигурација на/од Менаџерот* на логички партиции

*не ми текнуве Manager како идеше :)

Многу незгоден термин за превод.