[Ossm-members] Re: Logical Volume Manager (prevod?)

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Mon Oct 4 22:17:19 UTC 2004

На 04 окт 2004 (понеделник), Томислав Марковски напиша:

> - Ова е менито за конфигурација на/од Менаџерот* на логички партиции

Фала што ти текна да кажеш за Гном, па ми текна да видам во другите
*сродни* јазици како преведувале.(debian installer)

Бугарите го оставиле во оригинал и многу смешно ми изгледа така во цели
реченици со други зборови, иако очигледно е јасно што сака да ти каже
компјутерот.

Хрватите отишле во друга граница и скроз е преведено.
LogicalVolumeManager - Upravljаc logickim prostorom
И каде што треба да се користат кратенки место LVM си користат ULP.

Мене ми се допаѓа ова "логички простори". Мислам така да го преведам ако
некој нема забелешка, пошто јас и незнам што во суштина се Logical volumes.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!