[Ossm-members] KDE lock screen problem

Новица Наков novica at bagra.org
Mon Oct 4 19:59:49 UTC 2004

Значи, ако кликнам lock screen после тоа не можам да си го отклучам назад
десктопот. Еве неколку хинтови: кога во КДЕ сум логиран како root проблемов
го нема, значи lock/unlock работи. Кога сум логиран како било кој друг обичен
корисник проблемот lock/unlock неработи.

$HOME/.xsession-erros вика вака:

DCOPReply<>: cast to 'QStringList' error
DCOPReply<>: cast to 'QString' error
Authentication failure
Ова е пораката кога ја куцам _точната_ лозинка за да отклучам.

Authentication failure
Додека ова е пораката (значи без она DCOPReply.....) кога намерно куцам
неточна лозинка.

И ова се повторува при секој обид на точно/неточно или неточно/точно.

Не знам што го предизвикало ова да се заебе. Баш и не ми текнува кога последен
пат upgrade-ував KDE и кога претходно последен пат сум го заклучувал
декстопот.

Идеи?

--
Новица

Да се биде опасен, тоа е задача за иднината.