[Ossm-members] KDE lock screen problem

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Mon Oct 4 22:08:48 UTC 2004

> Значи, ако кликнам lock screen после тоа не можам да си го отклучам назад
> десктопот. Еве неколку хинтови: кога во КДЕ сум логиран како root проблемов
> го нема, значи lock/unlock работи. Кога сум логиран како било кој друг
> обичен корисник проблемот lock/unlock неработи.
...бла.. бла..
> Идеи?

еден quick 'find -perm -4000' во /opt/kde ми кажува дека
програмот ./bin/kcheckpass (меѓу другите) треба да е setuid root.
т.e.
ls -l /opt/kde/bin/kcheckpass
треба да изгледа баш вака:
-rwsr-xr-x  1 root root 10036 2004-09-03 09:44 /opt/kde/bin/kcheckpass
   ^
примети го она 's'.

ако кај тебе не е така пробај 'chmod u+s /opt/kde/bin/kcheckpass' и кажи дали
се опраи работата?

--
дамјан

"Our national drug is alcohol. We tend to regard the use any other drug with
special horror."
 -- William S. Burroughs