[Ossm-members] Re: Logical Volume Manager (prevod?)

Nikola Vanevski nino at postbank.com.mk
Tue Oct 5 06:43:37 UTC 2004

Georgi Stanojevski wrote:

 > Хрватите отишле во друга граница и скроз е преведено.
 > LogicalVolumeManager - Upravljаc logickim prostorom
 > И каде што треба да се користат кратенки место LVM си користат ULP.
 >
 > Мене ми се допаѓа ова "логички простори". Мислам така да го преведам ако
 > некој нема забелешка, пошто јас и незнам што во суштина се Logical
volumes.

Логички простори можеби е и најадекватен превод. Logical Volumes е начин
на организирање на дискови (најчесто користен кај машини со повеќе
дискови) каде што две или повеќе партиции од различни дискови логички се
спојуваат така да user-space делот од фајл системот ги гледа како една
партиција.

На пример : имаш дискови hda и hdb со партиции hda1, hda2 и hdb1, hdb2,
hdb3. Со помош на LVM можеш да ги споиш нпр. hda2 со hdb3 за да добиеш
една партиција која би се викала (зависно од LVM имплементацијата) нпр.
lv0 или lva0 или слично.

Во Tru64 ова (покрај Logical Volumes) го викаа уште и Logical Disks, не
знам колку е адекватно.