[Ossm-members] Преводи на компјутерски термини беше: Logical Volume Manager (prevod?)

Игор Поповски igormk at freemail.org.mk
Fri Oct 8 13:52:49 UTC 2004

Томислав Марковски напиша:
> Ако Игор има нешто да ме поправи или дополни, нека повели. Баш би сакал
> да знам дали сето ова има некоја смисла или ептен не нè бидува.

Во потполност се согласувам.

savica at mt.net.mk напиша:
> Jasno de. Treba da bide (i da ostane) Servisot za FTP e nedostapen.
> (FTP na latinica).

Во никој случај... Писмо на македоскиот јазик е кириличното и ниту едно
друго. Латиница би требало да се употреби само на оние места каде од
технички причини сè уште не е возможно да се пишува на кирилица.
И зошто мислиш дека русите се заебале? Не се глупави, ако некој се
заебе, тоа сме ние.

Дамјан напиша:
> savica ако некој разбра што си напишал, еве на.

:) Јас не разбрав :)