[Ossm-members] Locale и OSS во Slack 10

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Fri Oct 8 15:29:43 UTC 2004

> Прво зошто е ГЛУПО, а второ зошто не ти врши работа (под претпоставка
> дека работиш под KDE) ?!?!

1. работам под KDE, да
2. глупо е затоа што не можам да го подесам да работи како што сакам... а тоа
е:
 - десен ALT - shift во кирилица
 - десно WIN - Compose (тоа е за типкање на ѐ, ѝ, € и сл.)
 - десно MENU - toggle во кирилица
 - лево ALT - си функционира како alt
 - лево WIN - Meta копче, Win-D = show destkop, Win-L = logout итн.
 - кога сум во кириличен мод, ми свети scroll-lock-от (многу корисно кога го
пишуваш password-от, кога ти е заклучен екранот)

3. (тоа беше зашто е глупо) а „ГЛУПО Е“ затоа што горнине опции се возможни со
наједноставна команда, како таа што ја пратив претходно, а овие го
искомплицирале непотребно за да работи *полошо*.

Иначе во комбинација со таа команда користам и kkbswitch, кој седи во tray-от,
личи исто како „глупото“ програмче и ми дополнува една опција која ми е
корисна (на лаптопот две, пошто кај него scroll lock-от не е впечатлив).

Gnome applet-от е добар (т.е. тој што се појави во 2.6, претходно или немаше
или беше срање).

--
дамјан

            Secret hacker rule #11: hackers read manuals.