[Ossm-members] Re: Locale и OSS во Slack 10 (xkb)

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Fri Oct 8 18:23:29 UTC 2004

На 08 окт 2004 (петок), Дамјан напиша:

> 1. работам под KDE, да

И кога последен пат си го видел тоа глупото аплетче(Kxkb) од КДЕ? :)

Колку што јас гледам сите опции што долу ги наброја можат да се направат со
него а како што ги менуваш ти ја испишува и setxkbmap командата ако ти треба
случајно.
Плус ги менуваш преведени на македонски и јас си го користев како помош(пошто
никаде по мановите не успеав да најдам помош за xkb опциите) да си
ја надополнам setxkbmap командата која сепак ја користам сурово во
.xinitrc. :)

На крај се сложувам дека е глупо пошто не го менува долу знамето кога
горните опции се вклучени т.е. се усерува се ако ставам повеќе од
македонска тастатура за да ми го менува знамето.

И те молам ако не ти е тешко кажи како направи менито од к-панелот на
лаптопот да се пали ако го стиснеш lwin (демек како во windows)?

Неможам во "Тастатурни кратенки" никаде да најдам таква кратенка. А и плус
ако на било која кратенка сакам да го ставам lwin копчето ми бара
дополнително копче (Win+nesto)?

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!