[Ossm-members] Re: Locale и OSS во Slack 10 (xkb)

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Fri Oct 8 19:34:29 UTC 2004

> И кога последен пат си го видел тоа глупото аплетче(Kxkb) од КДЕ? :)

го пробувам стално кога ќе излезе нова верзија на KDE.

> [...]
> него а како што ги менуваш ти ја испишува и setxkbmap командата ако ти
> треба случајно.
> Плус ги менуваш преведени на македонски и јас си го користев како
> помош(пошто никаде по мановите не успеав да најдам помош за xkb опциите) да
> си ја надополнам setxkbmap командата која сепак ја користам сурово во
> .xinitrc. :)
>
> На крај се сложувам дека е глупо пошто не го менува долу знамето кога
> горните опции се вклучени т.е. се усерува се ако ставам повеќе од
> македонска тастатура за да ми го менува знамето.

Точно... проблемот е дека програмчето не е интуитивно.. повеќето луѓе ќе го
подесат така што ќе стават и us и mk тастатури ... самиот програм така
сугерира бидејќи само во таква ситуација имаш две знаменца во tray-от.
Но за да работат опциите кои ги набројав (десен алт, menu) треба всушност да
ти биде ставена само македонска тастатура и штиклирана опцијата "include
latin layout" ... во кој случај немаш две знаменца.

глупо, глупо, глупо.

Затоа користам kkbswitch кој само покажува знаменце (и автоматски ја префрла
тастатурата per-апликација)... единствено на kkbswitch му фали тој третиот
tab од kxkb, што стварно е корисен - признавам.

--
дамјан

"The moment you commit and quit holding back, all sorts of unforseen
incidents, meetings and material assistance will rise up to help you.
The simple act of commitment is a powerful magnet for help." -- Napoleon