[Ossm-members] Re: Locale и OSS во Slack 10 (xkb)

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Fri Oct 8 20:15:36 UTC 2004

> И те молам ако не ти е тешко кажи како направи менито од к-панелот на
> лаптопот да се пали ако го стиснеш lwin (демек како во windows)?

Интересно прашање... иако ова ми е исто подесено на лаптоп и на PC-то, и ги
имам мање више истите верзии на програмите (X, кде) не ми функцинира исто на
двата компјутера... најверојатно кај мене е грешката, т.е. сум превидел
некоја опција, ама баш не ми текнува која ?!?

Значи, ова го имам во xorg.conf:
Section "InputDevice"
        Identifier  "Keyboard0"
        Driver      "keyboard"
        Option      "XkbRules" "xorg"
        Option      "XkbModel" "pc105"
        Option      "XkbLayout" "us"
EndSection
мислам дека она pc105 е најбитното, уствари.
<чекај малку>

после мала анализа со xev... X-от е исто подесен на двата компјутера, тоа е
затоа што со xev добивам ист резултат на двата кога KDE не го користам (т.е.
во .xinitrc имам само "exec xterm" - одлично за debug-ирање)...

Значи нешто во KDE-то на лаптопот е подесено да се понаша така...
<ALT_F1> ... login as guest ... startx :1 ....

аха, прво мора да се старта таа командата setxkbmap, и тоа изгледа мора да се
старта пред KDE-то, т.е. од .xprofile/.xinitrc.
Во kxkb мора да бидат исклучени сите опции (провери два пати!).
Сега исклучи го KDE-то и пак вклучи го.
После тоа, види во "Regional&Accessibilty -> Keyboard Shortcuts", третиот TAB
треба да пишува:
Modifier   X11-Mod
Win        mod4

ако пишува Win none, не е добро. провери ги чекорите од горе... ако треба
направи нов account.

Ако тоа е во ред, на првиот TAB од "Keyboard Shortcuts", избери
Windows scheme (with win key).
Пак исклучи го KDE-то и вклучи го.
Сега би требало да работи.

> Неможам во "Тастатурни кратенки" никаде да најдам таква кратенка. А и плус
> ако на било која кратенка сакам да го ставам lwin копчето ми бара
> дополнително копче (Win+nesto)?

Тоа е нормалниот X behaviour, кога win копчето е modifier (исто како ctrl,
shift, alt и сл)... со xev го гледаш како Super_L...

KDE-то прави некоја перверзија (кога ќе ја направиш горната процедура), така
да win-копчето да работи и како само копче и како modifier... во xev ќе го
гледаш како нешто чудно.

--
дамјан

              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.