[Ossm-members] Locale и OSS во Slack 10

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Sat Oct 9 19:44:29 UTC 2004

>** тастатура
>НЕ ГО КОРИСТИ ГЛУПОТО АПЛЕТЧЕ ОД KDE, барем мене не ми врши работи... стави го
>ова во ~/.xprofile:
>setxkbmap us,mk -option grp:switch -option grp:menu_toggle \
>        -option compose:rwin -option grp_led:scroll
>applet-чето од Gnome е добро.

Јас ова го средувам во /etc/X11/xorg фајлот. Во делот за тастатура додавам:
Option "XkbLayout" "us,mk"
Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"

Потоа и во GNOME i KDE си имам македонска тастатура, никакви аплети не
ми требаат.
Него сега имам друг проблем со саатот. Во Slack ми идеше 3 саата
наназад. Го подесив како треба, одам во Мандрак гледам таму се сменило 3
саата напред. Сменам во Мандрак и пак во Слак 3 саата назад и се така во
круг. Шо е работата?