[Ossm-members] Re: Ossm-members Digest, Vol 13, Issue 14

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Sun Oct 10 00:06:52 UTC 2004

> [...]
> го едитираш фајлот /etc/profile.d/lang.sh, и негде шестата линија ја менуваш
>така да пишува:
>export LANG=mk_MK.UTF-8
>
>* 1.2 да важи само за тебе (по-препорачливо, /home се backup-ира и не се
>upgrade-ува):
> го едитираш фајлот ~/.profile (ако не постои го креираш)(~ е скратеница за
>твојот $HOME, на пр. во мојот случај /home/damjan), и ја ставаш/додаваш
>линијата:
>export LANG=mk_MK.UTF-8
>(btw ако имаш ~/.bash_profile преименувај го во ~/.profile, па после едитирај

Јок. Го инсталирав glibc-i18n пакетот, креирав ~/.profile и го ставив
редот. Ги копирав сите .мо датотеки од македонскиот превод на KDE во
/usr/share/locale/mk/LC_MESSAGE и за секој случај во
-||-/mk_MK/LC_MESSAGES и пак не ми ги дава апликациите на македонски.

За фонтови во тастатурата и utf-8 проработија.

>ALSA има OSS емулација, така да нема потреба да исклучиш ALSA. Плус OSS
>емулацијата е уклучена по default.
>
>Toa што немаш звук е поради, или:
>* не си го исклучил mute-от (alsamixer; подесуваш; alsactl store)
>* OSS не подржува повеќе од една апликација да ти ја користи звучната, така да
>ако имаш уклучено artsd, esd или било што што пушта звук исклучи ги
>(killall artsd; killall esd; ...).

Јок. Се ми е подесено, имам звук на сите апликации, arstd ми е исклучен
ама во Doom3 ми вика:

WARNING: failed to open sound device '/dev/dsp': Permission denied

WARNING: sound subsystem disabled

Шо е работата?????