[Ossm-members] Re: Ossm-members Digest, Vol 13, Issue 14

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Mon Oct 11 19:43:59 UTC 2004

>На 10 окт 2004 (недела), Vladimir Stefanov напиша:

>Во Слеквер КДЕ се инсталира во /opt/kde и таму треба да ти одат
>преводите. [/opt/kde/share/locale/mk/]
>
>Евентуално во ~/.kde/share/locale/mk/.

Ги ставив и во  /opt/kde/share/locale/mk/ и не сака. Интерсено, сменив
во GDM, и од таму пробав да го сменам јазикот во KDE и нејкеше. Се
логирав во GNOME со македонски јазик и се беше на македонски дури и KDE
апликациите. Каде грешам?

>На 10 окт 2004 (недела), Vladimir Stefanov напиша:

>"Permission denied" на што асоцира? Ваљда на пермисии(или соодветен
>превод). :)
>
>ls -l /dev/dsp што ти кажува?
>
>Мене ми кажува:
>/dev/dsp -> sound/dsp
>
>После види што ти кажува
>ls -l /dev/sound/dsp
>crw-rw--w-  1 root audio
>
>Јузерот треба да биде или рут или во аудио групата или на /dev/sound/dsp дa
>му ставиш chmod o+rw /dev/sound/dsp.

Тоа го средив. Ме збунуваше што и како root ми даваше permission denied :-)