[Ossm-members] Re: Ossm-members Digest, Vol 13, Issue 14

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Mon Oct 11 23:22:02 UTC 2004

На 11 окт 2004 (понеделник), Vladimir Stefanov напиша:

> Ги ставив и во  /opt/kde/share/locale/mk/ и не сака. Интерсено, сменив
> во GDM, и од таму пробав да го сменам јазикот во KDE и нејкеше. Се
> логирав во GNOME со македонски јазик и се беше на македонски дури и KDE
> апликациите. Каде грешам?

А го додаде ли македонски јазик во:
KontrolPanel->RegionalSettings->CountryAndLanguage

Можда не баш така ама ќе се снајдеш. Ја преведував од македонски на
англиски патеката. :)

п.с. Крати малку од небитните делови на пораките, бе.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!