[Ossm-members] SSH Проблем

Talevski Igor igor.talevski at eureka.com.mk
Tue Oct 12 10:50:20 UTC 2004

Незнам дали бас за тука е прасањето, ама бидејќи незнам каде да прашам
тука ќе прашам.
Имам SuSe 9.1 инсталирано на сервер и на него има SSHD подигнато како
што иди во самата инсталација без никакви измени. Се работеше О.К. се
додека не снема струја. После тоа не ми дозволува да се логирам преку
Windows PC цело време вика погрешна лозинка.
Меѓутоа  од друга машина која има линукс без никаков проблем се логира.
Пробав со неколку линукс и со неколку  виндовс машини и исто се слуцува
од win не сака да се логира.
Дали некој знае каде грешам...?

     Talevski Igor
   EUREKA informatika