[Ossm-members] Преводи на компјутерски термини беше: Logical Volume Manager (prevod?)

Игор Поповски igormk at freemail.org.mk
Tue Oct 12 17:27:28 UTC 2004

Новица Наков напиша:

> Имаме ли сличен правопис со србите или бугарите?

Српскиот не може да го земеме за релевантен затоа што кај нив во
официјална употреба е и латиницата (веројатно ЈУ реликвија), односно кај
нив не е грешно да се користи и латиницата. Покрај тоа, преводите им се
латинични (или барем преводот на ВинИксПи кој го имам видено).

Хрватите пак од памтивек имаат правопис според кој сите имиња кои во
оригинал се пишуваат на латиница си остануваат напишани како такви, па
така „George Bush“ се пишува токму така, а не „Džordž Buš“ како во
српскиот. Значи и сега немаат вакви проблеми со имињата :)

За бугарскиот ама ич не знам :) Всичко се разбираме, братски хора бла,
бла, обаче правописот не го познавам добре :)

Инаку, туѓите искуства се навистина битни... Мислам дека имаше и еден
бугар на листава, може тој да коментира нешто околу ова?
А веројатно и рускиот може да се земе како пример, ако има некој што
разбира руски овде?